عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 11-15-2009, 11:48 AM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

والله يا جولدن مان على راسى ..... بس اعذرنى لانى مش بخش كتير
بس يهمنى رايك اوى ...... حتى لو مش عشان خاطرى ..عشان خاطر اللى بتحبهم انت ... يشوفوا كلامك يعرفوا معزتهم عندك اد ايه .... وبكرر اسفى ليك.... واى عضو اسمه مش مكتوب بتاسفله اعذرونى اعتبر جديد فى المنتدى .. اه لمحه حب كمان وصاحب القلب الميت والبرنس الوحدانى ... واخويا بلابل مقدرش انساه ....
رد مع اقتباس