
11-10-2009, 03:28 PM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
|
|
اقتباس:
|
ااااااااايه يابني صوره التوقيع دا حرام عليك والله اتخضيت ومعرفتش انت كاتب ايه تسلم على مرورك
|
معلش بقى زومبى هحط صوره مين نانسى عجرم
والكلام اللى تحت الصوره ...دى اغنيه ل....
The Cranberries
|