عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 11-10-2009, 03:28 PM
white_zomby white_zomby غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: Istanha
المشاركات: 27
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى white_zomby
افتراضي

اقتباس:
ااااااااايه يابني صوره التوقيع دا حرام عليك والله اتخضيت ومعرفتش انت كاتب ايه تسلم على مرورك

معلش بقى زومبى هحط صوره مين نانسى عجرم
والكلام اللى تحت الصوره ...دى اغنيه ل....
The Cranberries


رد مع اقتباس