عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 11-07-2009, 05:15 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

فعلا أدمن
الآيه واضحه جدا
فبالتالي لما واحده تتصل بالشيخ وتسأله سؤال زي ده يبقى هي مش فاهمه حاجه اصلا
واحتمال تكون بتستهبل
يبقى انا اعتقد انه ممكن يرد عليها كده عادى
انا شايفه الردود مقنعه ومنطقيه
وطريفه جدا
تسلم ايدك يا خالد
رد مع اقتباس