عرض مشاركة واحدة
  #1195  
قديم 11-04-2009, 08:21 AM
صاحب القلب الميت صاحب القلب الميت غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: مصر
المشاركات: 1,367
افتراضي

ياريس الموضوع ولا ف كلام جارح ولا خارج يبقي ليه يقفلو وع اى اساس يقفلو اكتر شئ يغظيني وخلانى اسيب منتديات كتير بسبب استغلال سلطه خطأ او منظر عام ع عموم اشكورهولي وكنت بسعيد بمعرفتك ومعرفة منتدي بس اظاهر ان سبب ده موجود ف كل منتديات
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة صاحب القلب الميت ; 11-04-2009 الساعة 08:50 AM
رد مع اقتباس