فعلا هو دة الى بيحصل فى الايام الى احنا عيشنها دلوقتى
وكمان لو قلت الى جواك بصدق
يقولو عليك كداب
ولو كدبت يصدقو
سبحان الله
ربنا يدى كل واحد على اد نيتا
تسلم ايدك كارمن على الطرح الجميل
تقبلى مرورى
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|