عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 10-30-2009, 09:40 AM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم الاكرت مشاهدة المشاركة
انا بقى نفسى اعيش يوم شبه كامل
اعمل فيه كل حاجة
صلاة وصوم وقرآن وحديث
واطمن على حد بحبه واحل مشكلة حد بعزه
واشوف قلبى ظروفه اه
اه الى شغله واه اللى يسعده
واظهر بسمة على وجه انسان
ماشي يا عم الاحساس

مع اني عارف انت ببتكلم عن مين

بس خليه في السيكرت

أخبارك ايه

وخلينا نشوفك زي زمان معانا في المنتى

يعني مش زمان أوي

ييجي سنه كده المهم

خلينا نشوفك
رد مع اقتباس