اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
وبالنسبه للامبراطوار اوعدك انه هتروح منك
واستغل السلطه بقى (اسوء استغلال)
هاء
متقدرش
|
ربنا يسهل ومنمش انا الاول:P:P
وعلى فكره دى طريقه فك الضغط@};-@};-
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
8->8->8->
وتم الرد فى موضع النغمه