اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karmen
ربنا يكرمكم كلكم في بلدكم
ومحدش يضطر انه يسافر ويتغرب
صدقنى يا اسامه الغربه وحشه
اى اسامه بقى فيكم
ما انتوا الاتنين اسمكوا اسامه
وانا مش هعرف اكلمكم النهارده
هههههههههههههههه
تصدقوا عاوزه ادخل انام
بس مش عاوزه اسيب الامبراطوريه
عشان عارفاكم قاعدينلي
هههههههههههههههه
|
مش عارف اقولك ايه على الغربه
بس الى فيه الخير يقدمه ربنا ومش هنسبق الاحداث
وبالنسبه للامبراطوار اوعدك انه هتروح منك
واستغل السلطه بقى (اسوء استغلال)