ازيك يا مانوللى
اخبارك
معلشى كانت فطرة صعبة معايا شوية
وكمان اية الى انتى بتقولية فى المحكمة دة
معقولة ابص لمنتدى تانى غير الماجييك
دة كلام بردو حد يسيب حبة ويبص برة
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|