معلشى يا مانوللى
هى جت كدا بقى
انا عادى النهردة
ومنتظر حاجة لو جت
هبقى فى قمت سعتى
قمة اية مش هيبقى حد سعيد ولا فرحان ادى
بجد هبقى من كتر الفرح الى هبقى فى هجيب السما
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|