عرض مشاركة واحدة
  #12  
قديم 10-19-2009, 09:37 PM
el asmar el asmar غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
تحدى (الماجيك)

على فكره ياجماعه مش كل البنات زى بعض
يعنى ممكن تكون فى صفات فى البنات ممكن تكون من وجهة نظرى جميله جدآ
وممكن تكون من وجهة نظر حد تانى سيئه جدآ
بس مفيش خلاف على ان فى بعض الصفات البنات كلهم زى بعض فيها
وياريت من كارمن هيه اللى تقول لنا على الصفات دى؟
جاوب يا حلوههههههههههههههههههههه

__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس