
10-15-2009, 05:32 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اوس الواثق
بس بردو كارمن التورته بتاعتى احلي من التورته بتاعتك فيها دم وقتل حاجه تفتح النفس هههههههههههه
|
ههههههههههههههههههههههه
لا يا عم
انا تورتتي للعرسان الحلوين
اللى هيتجوزوا ويعيشوا في عش الزوجيه السعيد
هههههههههههههههههه
السعيد اوى
لكن انت تورتتك
يا حلاااااااااوتك
هههههههههههههههه
|