عرض مشاركة واحدة
  #9  
قديم 10-12-2009, 07:20 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
TO BE OR NOT TO BE
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: عايش على النت
المشاركات: 31,162
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo مشاهدة المشاركة
ميرسي يا ادمن انا الاول فعلا مكنتش اعرف بس مع الوقت عرفت اصل انا بعيد عنك مليش ف التكنولوجيا خااااااااااااالص اني ضد العولميه اني ضد العولميه ههههههههههههههههههههههههه ههههه لابجد فعلا مليش ف النت خالص انا علي قدي جدا بس ميرسي بجد
والله الواحد بيعيش ويتعلم
واحنا هنا نفيد ونستفيد


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo مشاهدة المشاركة
ياااااااااااااااااه كل ده بتدرسه ده الواحد ما بيصدق يخلص سنه ربنا يستر معاك فعلا يا سيدي ربنا معاك

والله معاك حق
بس الدراسه الاخرى دى:-?
بمزاجك محدش فرضها عليك\/
وكمان تفيد فى الشغل ان شاء الله:-bd
وتكون شهاده عند التقدم للعروسه:x
__________________
رد مع اقتباس