اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo
ميرسي يا ادمن انا الاول فعلا مكنتش اعرف بس مع الوقت عرفت اصل انا بعيد عنك مليش ف التكنولوجيا خااااااااااااالص اني ضد العولميه اني ضد العولميه ههههههههههههههههههههههههه ههههه لابجد فعلا مليش ف النت خالص انا علي قدي جدا بس ميرسي بجد
|
والله الواحد بيعيش ويتعلم
واحنا هنا نفيد ونستفيد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amira abdo
ياااااااااااااااااه كل ده بتدرسه ده الواحد ما بيصدق يخلص سنه ربنا يستر معاك فعلا يا سيدي ربنا معاك
|
والله معاك حق

بس الدراسه الاخرى دى:-?
بمزاجك محدش فرضها عليك\

/
وكمان تفيد فى الشغل ان شاء الله:-bd
وتكون شهاده عند التقدم للعروسه:x