
10-07-2009, 12:55 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
222222222222222222222
ماشي يا اسامه
بقى كده
  
[-x[-x
( (
ماشي افرحوا براحتكوا
وهو كده يعنى يا ست مانوللى
هشششششششششش
على اساس ان انا بقيت فرخه واللا دبانه
ماااااااااااااااااااااااش ي
=((=((=((=((
|