الموضوع
:
شات ودردشة الماجيك
عرض مشاركة واحدة
#
339
10-06-2009, 12:59 PM
Silver
*_* عـدو المرأة *_*
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
ايوا كده يا جماعة ،،،،
دعواتكوا معايا
مش عارف لو روحت الجيش هاعمل ايه
لو ينفع اخد اللاب بتاعى معايا
عشان بس اعرف ادخل ع الماجيك
يبقى كده مية مية
شوفلنا اتصالاتك يامانوللى
تعاطفك لوحده مش كفاية
اتبرع ولو بجنيه
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير
...
وأكثره يـكون مــن النساء
فلا تأمن لأنثي قــط يوما
...
ولوهبطت عليك من السماء
Silver
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Silver
زيارة موقع Silver المفضل
البحث عن كل مشاركات Silver