عرض مشاركة واحدة
  #4  
قديم 10-06-2009, 12:38 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver مشاهدة المشاركة
احنا كلنا موجودين


وانا دلوقتى بجهز ورقى للجيش

يارب نخلص بقى منه وننفض ونرتاح

دعواااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااتكو

وعرفينا بنفسك اكتر ياغادة

وكلنا متابعين
:-s:-s:-s


:-o:-o:-o:-o:-o


:-o:-o:-o:-o:-o


يعنى ايه
يعنى انت يا رامى هتدخل الجيش؟؟
رد مع اقتباس