
10-06-2009, 12:38 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver
احنا كلنا موجودين
وانا دلوقتى بجهز ورقى للجيش
يارب نخلص بقى منه وننفض ونرتاح
دعواااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااتكو
وعرفينا بنفسك اكتر ياغادة
وكلنا متابعين
|
:-s:-s:-s
:-o:-o:-o:-o:-o
:-o:-o:-o:-o:-o
يعنى ايه
يعنى انت يا رامى هتدخل الجيش؟؟
|