الموضوع
:
الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا
عرض مشاركة واحدة
#
10
10-02-2009, 07:40 PM
بندر عاشور
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 3
ولله أنا طفشت اول كنت شغال بـ taxi زي الحلوه ومنضم وقتي تمام التمام ولما قالو الدراسة أتجلت زعلت على الناس الي بيدرسو وفرحاني ي ي
بس الحمد الله كلها أيام وترجع المياه لمجاريها
أسف ياحبايبي الي بتدرسو بس خلينا نشوف أكل عشنا السعودية جدة
بندر عاشور
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى بندر عاشور
البحث عن كل مشاركات بندر عاشور