عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 10-02-2009, 07:40 PM
بندر عاشور بندر عاشور غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 3
افتراضي

ولله أنا طفشت اول كنت شغال بـ taxi زي الحلوه ومنضم وقتي تمام التمام ولما قالو الدراسة أتجلت زعلت على الناس الي بيدرسو وفرحاني ي ي
بس الحمد الله كلها أيام وترجع المياه لمجاريها

أسف ياحبايبي الي بتدرسو بس خلينا نشوف أكل عشنا السعودية جدة
رد مع اقتباس