الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل
بصوا بقي لو البنت حكمت العاااااااااااااااااالم شوفي الدنيا هتبقي عامله ازاي[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بذمتكو مش هتبقي الدنيا عسل وبمبي كده دحنا فعلا عسل ولو حكمنا فعلا يا الله ع جمال الدنيا ونظامها ياااااااااااااه امتي يجي اليوم ده منتظره ردودكوا ويارب الموضوع يعجبكم
التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 10-01-2009 الساعة 08:27 AM
|