عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 10-01-2009, 07:55 AM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
تحدى (الماجيك) الله لو البنات حكمت العالم هتبقي عسل ونبي البنات دول عسل

بصوا بقي لو البنت حكمت العاااااااااااااااااالم شوفي الدنيا هتبقي عامله ازاي[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل][عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
بذمتكو مش هتبقي الدنيا عسل وبمبي كده دحنا فعلا عسل ولو حكمنا فعلا يا الله ع جمال الدنيا ونظامها ياااااااااااااه امتي يجي اليوم ده منتظره ردودكوا ويارب الموضوع يعجبكم

التعديل الأخير تم بواسطة karmen ; 10-01-2009 الساعة 08:27 AM
رد مع اقتباس