عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 09-26-2009, 01:22 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
اضحك(الماجيك) إتنين أغبى من بعض

مره واحد كانت عنده ودن بتوجعه
صاحبه قالو سد ودنك اللي بتوجعك

بعد ما سدها صاحبه قاله

إنت سامعنى

قالو لا أنا مش سمعك قالو إحلف بالله

قالو والله العظيم مش سامعك


b-(b-(b-(b-(
رد مع اقتباس