الموضوع
:
(يوم ضاع فيه الكثير)قصة رعب karmen
عرض مشاركة واحدة
#
183
09-21-2009, 10:18 AM
amira abdo
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
جميله اوي ياكارمن وتحفه بجد بس فين الياقي شوقتيني عاوزه اعرف علي قال انتظروا ليه يلا بسرعه قوليلي واياد ده يارب ينطق بقي ويقول ان في خطر بس تحفه كارمن كالعاده منك
amira abdo
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى amira abdo
البحث عن كل مشاركات amira abdo