
09-14-2009, 03:23 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin
انا الاسم الى كاتبتها طلعت معايا تمام جدا
وهو ده التفسير
بس الاسم علشان دى الى كانت موجودخ فى دماغى الان
طب انتى بقى جربتيها
قولى وجدتى ايه
|
فعلا يا أسامه زي ما قلنا هي حاجه نفسيه مش اكتر
انا طلعلى برضو زي ما كنت بفكر اللى في دماغي زيك كده
يعنى
ميرسي ليك عالمرور
|