الموضوع: ضحك على الماشى
عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 09-13-2009, 02:43 AM
vindiesel vindiesel غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الدولة: اسطنها
المشاركات: 1,309
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى vindiesel
افتراضي ضحك على الماشى

واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة البياع قال له ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر


*****************************

مرة ضابط مصري وضابط اسرائيلي دار بينهم هذا الحوارالاسرائيلي: الا قوللي يا انتم بتاكلوا ايه ع الفطار؟؟
المصري: فول بالزيت.
الاسرائيلي: طب بتاكلوا ايه ع الغدا؟؟؟
المصري: فول بالطماطم.
الاسرائيلي: أمال بتاكلوا ايه بقى ع العشا؟؟
المصري: فول بالبيض.
الاسرائيلي (بتريقة): أمال ايه الفرق بينكم وبين والبهايم؟؟
المصري: سيناء

*
****************************
مره صعيدى فتح باب العربيه

لقى الدنيا بتمطر فنزل من
الباب الثانى


*****************************


مرة واحد دخل على مراته البيت لقى معاها راجل..قالها : و الله عال..النهاردة راجل...بكرة سجاير !!!


*****************************


ما الفرق بين المرسيدس والتعويرة؟
المرسيدس .... ألماني
والتعويرة ...... ألماني جداً

*****************************

واحد حانوتي ربنا فتحها عليه و فتح محل فكهاني..كل يوم في المحل يقعد ينادي :
المووووووز علينا حق !!!
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]


[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس