عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 09-12-2009, 03:29 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manolly مشاهدة المشاركة
الحجاب طبعا تدين ده المفروض
بس فى فترة بيتهيألى كان موضة
عموما الموضوع مش موضوع حجاب وبس
المهم نعمل بيه علشان ميبقاش موضة
بس عايزة اعرف منكم رأيكم في المعلومة
عبير صبري الممثلة ايام ما كانت محجبة قالت انها كانت خارجة مع اصحابها وفجأة كلموها وقالولها احنا غيرنا المكان
قالت عادى اكيد مفيش مكان او حاجة زى كدة
المهم بالصدفة بتسأل ليه غيروا المكان قالولها ان المكان ده بيمنع دخول المحجبات وفي غيره كتير كدة

في بعض مطاعم واماكن في مصر بيمنعوا دخول المحجبات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معقووووووووووووووووووووول وصلنا لكدة
ياترى ايه السبب
هل هما مش مسلمين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا بيعتقدوا ان الحجاب ده تأخر وتخلف؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ولا بيعتبروا الحجاب ده للجوارى وبس وميصلحوش يدخلوا الاماكن دى؟؟؟؟؟؟؟؟
ياريت لو حد ليه وجهة نظر في الكلام ده يقولى عليها
والله أنا كمان اسمع ان فيه أما كن تمنع دخول المحجبات
بس اعتقد يا ميمو ان الاماكن دي بتكون مثلا ديسكوهات حاجات زي كده
معرفش هل فيه ريستورانس بتمنع المحجبات
حتى لو فيه دول بيبقوا ناس علمانيين متحررين
وعاوزين يشوشروا عالاسلام
ويثبتوا ان الحجاب ده رمز تخلف وارهاب وتعنت
بس يا ستي بلاش منها الاماكن الزباله دي اللي بتمنع دخول المحجبات
رد مع اقتباس