انت كلامك صح يا ميدو بس ماعدا ىخر نقطة
انا واثق ان مصر هتدخل كأس العالم
لأن لو اعتبرنا ان احنا اتعادلنا مع زامبيا وكسبنا الجزائر هنوصل ونبقى فى المركز الاول
اما لو كسبنا زامبيا على الأقل هنوصل
أما لقدر الله لو خسرنا من زامبيا فقدر أقول باى باي
إن شاء الله الفوز لمصر
__________________
عدم ردك على الموضوع لايعنى ضعفه ابدا..
بل يعكس ضعف شخصيتك.
برجاء تقدير صاحب الموضوع ولو بابتسامه..
No God but God
3mar
هتروح يمين هتروح شمال ميسى هو الفنان