الموضوع: انتـي مرتبـطة؟
عرض مشاركة واحدة
  #11  
قديم 09-06-2009, 03:11 AM
amira abdo amira abdo غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Aug 2009
الدولة: hoffentlich in Deutschand
المشاركات: 4,016
افتراضي

الكلام ده بجد جميل جدا وصحيح بلفعل لازم الانسان يكون واثق من نفسه وعارف عيوبه قبل مميزاته ويحاول يغيرها ويعترف بيها وبجد ميرسي ع الكلام الجامد ده عجبني جداااااااااااااااااااااا وهحاول اعمل بيه انا شخصيا
رد مع اقتباس