مانا قولت كده بردو
وبعدين العرض بيقول ان الشركة هيا اللى هتتصل بيا مش أنا اللى هتصل بيها
بس يلا دا الواحد لمجرد ما فكر ان بقى عندى بى ام فكرت بعدها انى أسيب نص أصحابى
ههههههههه
لا طبعا بهزر
__________________
افضل 15 مشارك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|