
08-29-2009, 03:33 PM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver
ياترى يا بلابل إيه رأيك فى الاجابات دى
هيروح لكارمن المحكمة ،،،
ولا قاعد معاك شوية
|
عارف يا رامى لو انا القاضى
كنت حكمت علية بالاعدام
كنت ولعت خشب كتير ورميتة فى النار
عمرو مش بياجب
عمرو بيلف ويدور علية
اصبر علية
سبهولى كمان حبة صغننا
شوية اسئلة كمان وخلاص
وهو واجبتو
انتظرنى
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|