
08-20-2009, 02:28 PM
|
 |
|
|
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr
والله مش ذنبي
كلموا الادمن يرجعهالكم
وانا مالى ^_^
هاهاهاهاها
قال اجاوب تانى قال
هى حصلت
عمرو لا يجيب ع الأسئله مرتين
|
اية يا عم عمرو
انت معطل الدنيا كلها كدا
يعنى اية مش عاوز تاجب تانى
متخلناش الى كنت بتعملو نطلعو عليك
هههههههههههههه
انت دلوقتى عندنا يعنى تاجب زى الشاطر كدا يلى
هههههههههههههههههههههه
متعطلشى الدنيا
الاسئلة الى انا محضرها قربت تفسد ومدة الصلحية بتعتها تنتهى
ويا عالم 15 سؤال الى انا محضرهملك ممكن يبقو 150
هههههههههههههههههه
منتظرك
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|