عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 08-12-2009, 04:11 AM
mahmodsalama mahmodsalama غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: مص_____الغاليه_____جدا__
المشاركات: 1,255
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى mahmodsalama
الظاهره الغريبه في الاونه الاخيره


الظاهره التي ظهرت في الاونه الاخيره هي
تخوف جدا جدا جدا انا عن نفسي خااااااااااااااابف
جدا جدا جدا منها الظاره هي تجاره الاعضاء البشريه
الناس ليه بتسرق الاعضاء البشريه اقولها انا من
وجهه نظري لان الحكومه ليست معطائه للشعب
ليست موفره فرص العمل لو كل واحد وفرت له
فرصه عمل ستبطل السرقه وتجاره الاعضاء
المخيفه

وشكرااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااا
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس