الموضوع: قدم نفسك يا [you]
عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 08-12-2009, 12:50 AM
mr.x mr.x غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 52
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Silver مشاهدة المشاركة


ازيك يا محمد

ونورت الماجيك كله


وعلى فكرة فى أعضاء هنا فى الماجيك

مصريين ومقيمين فى السعودية

وفى نفس سنك ،،،

ماتحرمناش من تواجدك فى الماجيك

جزاك الله خيراً .... والله المستعان





:x أنا معاكم على طوووووووول يا أحلى منتدى:x
رد مع اقتباس