الموضوع: هل من اجابة ؟
عرض مشاركة واحدة
  #3  
قديم 08-01-2009, 04:15 PM
مجرد ذكريات مجرد ذكريات غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: ام الدنيا مصر
المشاركات: 46
افتراضي



هل انت راضى عن نفسك فى تصرفاتك؟
الحمد لله انا بعمل اللى يجعل نفسى راضية عن حالها
هل تستغل وقتك فى شئ مفيد؟
طيب لية الكسوف دااكدب عليكى لو قلت اة

هل استفت من الدنيا بشئ يفيدك فى المستقبل ؟
اة طبعا بس مش كتير



انا عندى سؤال


لية الدنيا ديما بتمشى عكس بعض الناس ؟





__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رد مع اقتباس