
07-27-2009, 12:48 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mody eljoker
مفيش حاجة مثالية اكتر من كده والمفروض يفتحو تحت المكتب
فرع لكنتاكى هو ده اللى ناقص
|
هههههههههههههههههه
وماله يا مودى
فى الخطه الخمسيه القادمه يعملوا كده ان شاء الله
مفيش حاجه بعيده على ربنا
|