عرض مشاركة واحدة
  #1  
قديم 07-26-2009, 01:22 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

والله أنا مش عارفه أقولك ايه يا أبو زياد
انت مشاركاتك ضافت للموضوع أشياء كتيره جدا ومفيده جدا
بشكرك على النصايح الغاليه دى
وعلى رأيك فى الشات اللى قلته بكل صراحه وبكل منطق
وطرحت وجهة نظرك بشكل رائع جدا وحكيم جدا
وان شاء الله كلنا نستفيد من آراءك فى هذا الموضوع
ولا تحرمنا من تواجدك معنا فى الماجيك
رد مع اقتباس