عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 07-19-2009, 04:47 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة radwan مشاهدة المشاركة
هههههههه
اه صحيح
نست انك ساكنة فى مدينة
بس لو تعرفى حد ساكن فى قرية اسأليه
وهو هيقولك
ما أنا عندى بلد برضو وبروحها كتير جدا متفكرش يعنى انى معرفش الحنه والكلام ده
بس برضو معرفش ازاى يعنى يشيلوها
رد مع اقتباس