عرض مشاركة واحدة
  #10  
قديم 07-18-2009, 05:11 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amralbob مشاهدة المشاركة
بجد يا كارمن موضوع حلو جدا انا رائي ان بنت النت مش سيئه لانها بتتكلم بحترام وادب سواء كان الشب الي معها كويس او لاء ولمى بتحس ان الشب مش كويش اتوقع انها بتلغي من عندها ودا مش مانع برضوه ان في بنات نت مش كويسين
ايوه يا بوب موضوع ان البنت مش كويسه ده حاجه تانيه
لكن احنا بنتكلم على البنات الكويسين بس يكونوا بيتكلموا عالايميل والشات كلام محترم ومجرد صداقه وتعارف
هل ده غلط وهل انت تقبل ان اللى انت ترتبط بيها تكون بتكلم شباب تانيين عالشات بإحترام طبعا
لأن موضوع انها تكلم بشكل غير محترم ده موضوع مفروغ من أمره تماما وكلنا عارفين ان دى تبقى مفيش تربيه خالص

رد مع اقتباس