
07-18-2009, 05:11 AM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amralbob
بجد يا كارمن موضوع حلو جدا انا رائي ان بنت النت مش سيئه لانها بتتكلم بحترام وادب سواء كان الشب الي معها كويس او لاء ولمى بتحس ان الشب مش كويش اتوقع انها بتلغي من عندها ودا مش مانع برضوه ان في بنات نت مش كويسين
|
ايوه يا بوب موضوع ان البنت مش كويسه ده حاجه تانيه
لكن احنا بنتكلم على البنات الكويسين بس يكونوا بيتكلموا عالايميل والشات كلام محترم ومجرد صداقه وتعارف
هل ده غلط وهل انت تقبل ان اللى انت ترتبط بيها تكون بتكلم شباب تانيين عالشات بإحترام طبعا
لأن موضوع انها تكلم بشكل غير محترم ده موضوع مفروغ من أمره تماما وكلنا عارفين ان دى تبقى مفيش تربيه خالص
|