يا لهوي.................................
ايه الرخامة دي.....
فكرتيني ببرنامج أحلى نكتة اللي كان بييجي في رمضان من زمان......
كان فيه ف الآخر جزء اسمه "تباتة......طفي النور"
ويروحوا خبطنا شوية نكت رخمة زي دي
__________________
أيلول lost love <:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P<:-P %-(%-(%-(%-(%-(%-(
|