عرض مشاركة واحدة
  #2  
قديم 07-14-2009, 03:51 PM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة 3mr مشاهدة المشاركة
اه يا خاينه .. بتخوني البنات .. شكلك ولد وبتضحكي علينا

ههههههههههههههههههههههههه ههههه

بس هما اللى فى الأخر دول نكت ولا حكم
يعنى من ده على ده
حكم بس بتستهبل وعامله نفسها نكت
أنا ولد يا عمور احتمال برضو وايه اللى يمنع؟؟
يالهوووى لو أنا كنت ولد بعد كل ده
هههههههههههههه
ألا هيكون رد فعلكم ايه؟؟
رد مع اقتباس