
07-14-2009, 12:30 PM
|
|
مراقبه القسم العام
|
|
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ezat99
ايه الكلام ده
أنا مفهمتش حاجة من القصيدة دي
ع العموم تسلم ايدك
|
هههههههههههههه
عالعموم الله يسلمك
معلش بقى يا ميدو عديها
الموضوع ده جه غلطه سيبك منه
|