الموضوع
:
هل أنتى غيوره (أختبرى نفسك)
عرض مشاركة واحدة
#
3
07-11-2009, 06:21 AM
el asmar
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 145
الغيره شئ كويس أوى اوي
بس الشئ لما يزيد عن حده يتقلب ضده
يعنى متبقاش بارده وفى نفس الوقت
متبقاش خنقه ولا أيبببببببببببببببببببه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين.
إضغط هنا للتسجيل
]
التعديل الأخير تم بواسطة el asmar ; 07-11-2009 الساعة
06:41 AM
el asmar
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى el asmar
البحث عن كل مشاركات el asmar