عرض مشاركة واحدة
  #6  
قديم 06-29-2009, 05:34 AM
GHOST GHOST غير متواجد حالياً
مراقب
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: الحيـــ ه ــــا
المشاركات: 2,693
إرسال رسالة عبر MSN إلى GHOST إرسال رسالة عبر Yahoo إلى GHOST
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ميدو بلاوي مشاهدة المشاركة
تسلم إيدك يا جوست
الموضوع بجد هايل
جزاك الله كل
و
جعله في ميزان حسناتك

ميرسي ليك
أرجو لك الاستفاده
ومنك الدعـــــ ء ــــــا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
الله عليك


بارك الله فيك


الرجل المناسب فى المكان المناسب



وجعله الله فى ميزان حسانتك

والله كانت هقولك اعمل موضع زى ده
الرجل المناسب في الماكن المناسب

مقولة

الأحق بها قائلها نفسه

شكراً ليك يا أسامة

أرجوا لك الاستفادة

ومنك الدعـــــ ء ــــــا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمر-غانم مشاهدة المشاركة
الله عليك ياحبيب والديك تسلم ايديك
بجد رائع
مشكووووووووووور على الموضوع الأكثر من رائع
تسلم ايدك

وجون وجون وجون

يرسي ليك يا عمر

ويكون الموضوع عجبك

وأرجوا لك الاستفادة

ومنك الدعــــــــ ء ـــــــا
رد مع اقتباس