انا متخيل ان كل اللى دخلوا دول الراجل قالهم
عفوا هذا الوزن غير مدرج على ميزان الطبيب
من فضلك هذا الميزان لا يمكنه قياس هذا الوزن الرهيب
انت محتاج لميزان بيسكول او ميزان(قبانى)
ههههه
موضوع جميل يا ملاك تقبلى مرورى
__________________
افضل 15 مشارك
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|