انا مش زعلان من حد خااااااااااااااااالص
وكل الاعضاء هنا اخواتى وانا بحترمهم كلهم
ولو حد زعلان منى يقلى
وعلى رأى كارمن
بلاش نمسك لبعض على الوحدة
تحياتى لكل اعضاء الماجيك الكرام
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|