يا عينى يا ابراهيم
والله صعبان علية اوى
لالالالالالالالالالالالال ا
احنا النيابة ميصعبشى علينا حد
ههههههههههههه
ممكن تسألى اخر سؤال ليكى يا كارمن ولو اتكررت تانى
هرجعك تانى على الكرسى
هههههههههههههههه
رجعلك بعد سؤال كارمن
__________________
lost love
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|