الموضوع: ابدا التصويت
عرض مشاركة واحدة
  #20  
قديم 05-29-2009, 05:07 AM
الضحكة الحلوة الضحكة الحلوة غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 22
افتراضي

شيكايو شيكايو

البرنس مفيش زيه

ايه يا برنس يا ابهة

ايه العظمة دي كلها:-c
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء
الوحدة دي احساس
بايدينا نمحي وجودها
ونحس بكل الناس@};-
رد مع اقتباس