الموضوع: شعر لمحبي eminem
عرض مشاركة واحدة
  #5  
قديم 05-29-2009, 04:40 AM
eima eima غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the boss مشاهدة المشاركة
ليه كده أنا قصدي على صوته مش على شخصه ليه هو انا هتجوزوه و بعدين ماتتعصبش كده

يا سيدى الفاضل أنا مش متعصب والله بس أنا متأكد أن سنك ما بين 17 حتى 22 والسن ده بيبقي قابل للتطبع وباحث عن شخصية لانه بطبيعة أى شخص فينا مر بيه فنفسي أنك ما تقدداش بيه .

تخمينى صح فى سنك ولا لا .
رد مع اقتباس