
05-29-2009, 04:40 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة the boss
ليه كده أنا قصدي على صوته مش على شخصه ليه هو انا هتجوزوه و بعدين ماتتعصبش كده
|
يا سيدى الفاضل أنا مش متعصب والله بس أنا متأكد أن سنك ما بين 17 حتى 22 والسن ده بيبقي قابل للتطبع وباحث عن شخصية لانه بطبيعة أى شخص فينا مر بيه فنفسي أنك ما تقدداش بيه .
تخمينى صح فى سنك ولا لا .
|