الموضوع: ابدا التصويت
عرض مشاركة واحدة
  #14  
قديم 05-29-2009, 04:33 AM
eima eima غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
افتراضي

أنا أسف جدا أنا بنسحب من المسابقة الجميلة دى وذلك ( لشكوك تدور فى رأسي ) .

شكرا ً لكم يا i d 1 .

أبراهيم ما تحرمش منك و من ثقتك فيا وهبقي أنزل موضوع فيه أشعارى على جمب لوحده وأن شاء الله هتعجبك .

التعديل الأخير تم بواسطة eima ; 05-29-2009 الساعة 04:45 AM
رد مع اقتباس