الموضوع: بداية التحدى
عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 05-29-2009, 01:15 AM
eima eima غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man مشاهدة المشاركة
جامد يا ايما تسلم انت برنس
وده كان أول تصويت معانا ليا .<:-P<:-P

أكسب أنا كدا / لالالالالالالالالالالا مستنى أكتر o:-)

مستنى تصويت أكترررررررر ومسنيك يابرنس

ويارب تكون بخير ( لقيتك مابتسئلش قولت أسئل أنا صحيح منك ماجتش منك أهى تيجى منى أنا ) ]
رد مع اقتباس