
05-29-2009, 01:15 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Apr 2009
الدولة: بورسعيد
المشاركات: 184
|
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة golden man
جامد يا ايما تسلم انت برنس
|
وده كان أول تصويت معانا ليا .<:-P<:-P
أكسب أنا كدا / لالالالالالالالالالالا مستنى أكتر o:-)
مستنى تصويت أكترررررررر ومسنيك يابرنس
ويارب تكون بخير ( لقيتك مابتسئلش قولت أسئل أنا صحيح منك ماجتش منك أهى تيجى منى أنا ) ]
|