الموضوع: بداية التحدى
عرض مشاركة واحدة
  #8  
قديم 05-28-2009, 04:36 AM
الامبراطور الامبراطور غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 72
افتراضي

الحب مش منظرة ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ الحب كلمة حلوة
الحب مش كلام ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ الحب حنان وأفعال
الحب مش صياعة ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ الحب نخوة وشهامة
يا حبيبتي قربي مني ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــ احضنيني ونسيني اسمي
يا حبيبتي صارحيني بحبك ـــــــــــــــــــــــــ ــــ مش كفايه إني لسا فاكر اسمك
دوقتيني سنين العذاب ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــ خلتيني مش عارف أنام
خلتيني مش حاسس بالأيام ـــــــــــــــــــــــــ ـــ خلتيني اتملا الام
يا حبيبتي ارجعي ليّه ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــ عوضيني عن العذاب
اللي عشته في بعدك عني ـــــــــــــــــــــــــ ـ مش كفاية عشان ترجعي ليّه



إني أكون لسه بحبك
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]

BIIIIG NAAAAS

التعديل الأخير تم بواسطة الامبراطور ; 05-28-2009 الساعة 06:13 AM
رد مع اقتباس