عرض مشاركة واحدة
  #7  
قديم 05-25-2009, 06:47 AM
الضحكة الحلوة الضحكة الحلوة غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 22
افتراضي

جميل يا برنس مشاعرك جميلة وحساسة تسلم وتسلم اشعارك الجميلة المتألقة:-c
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء
الوحدة دي احساس
بايدينا نمحي وجودها
ونحس بكل الناس@};-
رد مع اقتباس