الموضوع
:
وقلبى خدها وشراها
عرض مشاركة واحدة
#
7
05-25-2009, 06:47 AM
الضحكة الحلوة
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 22
جميل يا برنس مشاعرك جميلة وحساسة تسلم وتسلم اشعارك الجميلة المتألقة:-c
__________________
@};-الوحدة ظرف طاريء
الوحدة دي احساس
بايدينا نمحي وجودها
ونحس بكل الناس@};-
الضحكة الحلوة
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى الضحكة الحلوة
البحث عن كل مشاركات الضحكة الحلوة